REKLAMA ZEWNĘTRZNA RÓŻNI SIĘ WYMAGANIAMI OD REKLAMY KATALOGOWEJ.

Odbiorca końcowy ma 2 sekundy na prawidłową percepcję reklamy.

 

OBOWIĄZUJĄCE ZASADY DLA REKLAM WIELKOFORMATOWYCH:

1. Żywe kolory.
2. Minimum tekstu - główne hasła - duże czcionki.
3. Z
alecane odsunięcie tekstu i ważnych elementów graficznych min. 15cm od krawędzi layoutu.

SPADY

Banery, siatki mesch, papier blueback i folie - grafika bez spadów.

PRZYGOTOWANIE PLIKÓW PRODUKCYJNYCH

Plik: tif cmykowy 75-100dpi w skali 1:1 lub 700-800dpi w skali 1:10 z kompresją LZW - max. do 500mb.

Przy plikach otwartych Corel i Photoshop prosimy dodatkowo o .jpg poglądowy. 

WYŚLIJ GRAFIKĘ WE'TRANSFEREM

adres: info@wielkiformat.pl

WZORY KOLORÓW

Dla jednorodnych apli oraz koloru dominującego w przejściach tonalnych, zdjęć twarzy lub produktów,
prosimy o podanie koloru Pantone, przesłanie proofu lub cromalinu ew. udostępnienie księgi znaku tzn. manual'a.


KORZYSTAMY Z PREFLIGHT - AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU KONTROLI POPRAWNOŚCI PLIKÓW.

Po wysłaniu pliku otrzymasz powiadomienie: 
1. Plik poprawny.
2. Plik automatycznie poprawiony - prosimy o akceptację.
3. Plik niepoprawny - lista danych do poprawy.