Od 2018 roku codziennie wdrażamy japoński system zarządzania KAIZEN
01.01.2022 WPROWADZILIŚMY: AUTOMATYZACJA PROCESÓW REZERWACJI BILLBOARDÓW
Po
otrzymaniu i analizie handlowej zapytania klienta - oferty generowane są
automatycznie.
Przygotowanie oferty zajmuje około 30 sekund.
01.03.2022 WPROWADZILIŚMY: AUTOMATYZACJA WERYFIKACJI PLIKÓW GRAFICZNYCH
Przesłane pliki graficzne weryfikowane są przez specjalistyczny program - Preflight:
A. Automatycznie potwierdza poprawność plików graficznych.
B. Automatycznie poprawia pliki graficzne - po akceptacji klienta.
C. Analizuje niepoprawne pliki - wskazuje dane niezbędne do poprawy.
01.05.2022 WPROWADZILIŚMY: AUTOMATYZACJA POWIADOMIEŃ MAILOWYCH DLA KLIENTÓW
Klient informowany jest na każdym etapie zamówienia, na jakim etapie jest jego realizacja.
System powiadomień przypomina klientom m. in. o konieczności:
1. Dosłania lub poprawienia plików graficznych wg specyfikacji.
2. Dostarczenia materiałów reklamowych, jeśli klient takie posiada.
3. Opłacenia i zwrotu umowy lub aneksu.
System informuje o 3 krokach, po których reklama klienta
zostanie wyeksponowana na wybranych billboardach:
1. Wybierz nośniki i czas ekspozycji.
2. Potwierdź wybór i opłać proformę.
3. Stwórz z nami lub prześlij grafikę. Krok 4 ostatni należy do nas - to powiadomienie zawierające zdjęcie z realizacji.
01.06.2022 WPROWADZILIŚMY: AUTOMATYZACJA WYSYŁKI RAPORTÓW FOTOGRAFICZNYCH Z REALIZACJI
Serwisy fotograficzne wysyłane są z systemu bezpośrednio na adres wskazany przez klienta.
01.12.2022 WPROWADZILIŚMY: 1. Została dodana wielkość formatu zadruku i wykończenia do każdego nośnika. 2. Wdrożyliśmy automatyczne potwierdzenie mailowe wykonanych płatności wychodzących.